Digimainonta ohitti sanomalehtimainonnan

13.05.2016

Digimainonnan osuus on vuoden 2016 alkupuolella kivunnut yli perinteisen sanomalehtimainonnan kaapaten 28,3% osuuden kaikesta mainonnasta. Sähköiseen markkinointiin käytettävä euromäärä on kasvanut liki 10% verrattuna vuoden 2015 ensimmäiseen neljännekseen. Se on nyt markkinointikanavista suosituin, jättäen taakseen kaksi muuta suurinta: sanomalehti- ja tv-mainonnan.

IAB Finland on aktiivisesti kotimaan ja ulkomaiden digimarkkinoita ja verkkomedian kehitystä seuraava organisaatio. Kotisivut: www.iab.fi

Sähköpostimarkkinoinnilla on oma osuutensa digimarkkinoinnissa. Se on edullisuudessaan ja tehokkuudessaan varteenotettava tapa markkinoida tuotteita ja palveluita. PostOn-palvelu tarjoaa mahdollisuuden helposti seurattavissa olevan markkinointikampanjan toteuttamiseen. Lisätietoja PostOn-uutiskirjeistä.